torstai 10. joulukuuta 2009

Eppi vielä yhes koos

Eppi on vielä yhes koos, mutta pesä ja kaikki oheisrekvisiitta on valmiina odottamassa h-hetkeä.
Toivomme siis parasta, että Eppi vauvoineen selviäisi tulevasta urakasta turvallisesti. Aina nää synnytykset pistää jännittämään...

Minä olen nyt 2 viikon "äitiyslomalla". Paljon ois kaikenlaista puuhaa Epin synnytyksen lisäksi, tekemättömiä kirjanpitohommia töihin liittyen jne. Pyykinpesukonekin sanoi itsensä irti ja pentujen takia kun sitä pyykkiä riittää... Pitäis uusi kone saada hommattua. Lisäksi olen ensimmäisen kunnollisen kameran onnellinen omistaja;) MUTTA sitä pitäisi opetella ensin käyttämäänkin... Sitten ois toiveissa saada laadukkaita kuvia kotisivuille ipanoista ja muustakin poppoostani. Lisäksi olisi projektina odottamassa antennin kasaus ja ulkoseinään kiinnitys, jotta saisin vihdoinkin sen nopeamman nettiyhteyden toimimaan täällä peltojen keskellä.

Tekeminen siis ei tule kyllä loppumaan kesken, vaikka lomalla olenkin!

p.s. Olen alustavasti varannut salukinarttupennun. Tätä tulevaa neitiä ei tosin ole edes alulle pantu vielä. Mutta niin kovasti odotan, että mulla ensi kesänä olisi oma tuulenlailla kiitävä vinttarinalku, jota sitten myöhemmin pääsisi treenaamaan juoksukokeita varten.

1 kommentti:

  1. Oijoi, kaikkea ihanaa sinne! Jotenkin erityisesti sykähdytti tuo vinttikoira, se kun on omakin ei niin salainen haaveeni! <3

    Onnea pentumisiin. Pidän peukkua, että kaikki menee niin kuin pitääkin. :)

    VastaaPoista